#fashionblogger #friends

Druga strona obiektywu: Sesja z Julką

13:15upsidedown

Hej :)
Jak już niektórzy z Was wiedzą, bardzo lubię spełni się w roli fotografa. Jest to moje ulubione zajęcie, które sprawia mi ogromna radość, a kolejne sesje i zadowolone z efektów końcowych osoby są dla mnie ogromną motywacją. Tydzień temu zdjęcia robiłam ślicznej Julce, która świetnie spełnia się w roli modelki. Chciałam, abyście zobaczyli efekty naszej wspólnej pracy.
Przypominam także o moim fanpage'u na Facebook'u i zachęcam do polubienia :) 





 















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia! :) naprawdę interesujący blog :)
    zapraszam do siebie :)
    http://xvcly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjecia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Collaboration