#cosmetics #polishgirl

Paczka od kosmetykizameryki.pl + manicure z Sally Hansen

05:47upsidedown

Witajcie kochani! :)
Dwa dni temu otrzymałam moją paczuszkę od drogerii internetowej kosmetykizameryki. Łączny czas realizacji mojego zamówienia, wraz z księgowaniem przelewu trwał dwa dni(!). Byłam pod bardzo miłym wrażeniem. Zamówiłam trzy lakiery do paznokci oraz papierowy pilniczek z polerką o bardzo ciekawym kształcie :)
Jak już wcześniej miałam okazję pisać, kosmetykizameryki to  jedna z moich ulubionych drogerii internetowych. Cenię ją sobie za korzystne ceny moich ulubionych kosmetyków oraz za szybkość i niezawodność :)




W tym samym poście chciałabym pokazać Wam mój pomysł na wakacyjny manicure przy użyciu lakierów Sally Hansen :)
Do jego wykonania użyłam lakieru z serii Complete Salon Manicure w kolorze Green Tea oraz Fuzzy Coat nr 500 " Fuzz-Sea "



Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością lakierów Sally Hansen. Bardzo dobrze się trzymają, pędzelek jest tak dobrze zaprojektowany, że krycie jest idealne i łatwe. Nałożyłam dwie warstwy lakieru, odczekałam aż wyschnie i nałożyłam na niego Fuzzy Coat. Zauważę tylko, że Fuzzy Coat bardzo trudno zmywa się z paznokci. Drobinki zostają, nie chcą się usunąć, trzeba dłużej przytrzymać wacik przy paznokciu aby usunęło się wszystko, ale dzięki temu też lakier wytrzymuje długi czas w nienaruszonym stanie :)  Efekt jak dla mnie zadowalający :)





You Might Also Like

6 komentarze

  1. efekt na paznokciach jest naprawdę bardzo fajny :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznee <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lakier :)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubieńcem jest ten fuzzy coat, genialnie wygląda :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ten wakacyjny pomysł :) , mega zdjęcia :)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)- jak coś ja już obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Collaboration