#cosmetics #cream

Nowości pielęgnacyjne - czerwiec.

02:29upsidedown

Hej ;)
Dziś przychodzę do Was z moimi nowościami pielęgnacyjnymi - jak mówi tytuł posta :)
Od jakiegoś czasu po prostu jestem uzależniona od nawilżania ciała, nakładania balsamów, kremów, olejków, peelingów i wszystkiego co ma piękny zapach i dobry wpływ na kondycję mojej skóry :)
Uwielbiam smarować się różnym specyfikami :)
Oto trzy produkty, ponownie od firmy Avon, którą lubię za odpowiednie ceny i dobrej jakości produkty :)





Pierwszymi produktami są krem do amortyzacji stóp podczas chodzenia na obcasach - wybrałam go ponieważ ostatnio mam wiele okazji do zakładania obcasów które bardzo lubię, ale niekiedy trudno wytrzymać całonocną zabawę w wysokich butach - ten krem rzeczywiście amortyzuje stopy, nie stają się one zmęczone i sprawia że czujemy się komfortowo nawet po wielogodzinnej aktywności :) 
jedynym mankamentem jest to, że trzeba go nakładać dużo wcześniej zanim założymy buty, ponieważ powoli się wchłania i możemy otrzymać odwrotny efekt w postaci ślizgania się stóp, co niestety w żadnym wypadku komfortowe nie jest. 

 Kolejnym produktem jest krem nawilżający do rąk o zapachu wanilii. Pokochałam go od razu za sam zapach! jest przecudowny, intensywny, pachnie jak lody waniliowe. Poza tym krem naprawdę dobrze nawilża skórę dłoni, są one miękkie w dotyku, delikatne, odżywione. Polecam gorąco.

Trzecim, ostatnim produktem od Avonu jest balsam do ciała o zapachu perfum Cherish od Avonu. 
Wybrałam go ponieważ akurat skończył mi się poprzedni balsam, a zapach perfum Cherish już dużo wcześniej przypadł mi do gustu. Zapach jest rzeczywiście adekwatny do perfum. Jednak nie jest intensywny. Pozostawia na skórze delikatny zapach, szybko się wchłania i dobrze odżywia skórę. Moja skóra wygląda po nim na zadbaną, gładką i jest miękka :)

Następnymi produktami pielęgnacyjnymi są dwa płyny pod prysznic firmy Wellness&Beauty i szampon od firmy Joanna, które zakupiłam w drogerii Rossmann.
Zacznę od płynów. Kupiłam je w promocji po 4,99 więc za śmieszne pieniądze. Jeden zawiera masło shea, a drugi mango i papaję. Obydwa mają cudowne zapachy i kremowe konsystencje. Od razu je pokochałam. Będę używać na pewno więcej kosmetyków od tej firmy bo bardzo mi się spodobała.
Płyny pozostawiają na skórze przepiękne intensywne zapachy. Skóra po nich jest również bardzo przyjemna w dotyku.

Przechodząc do szamponu - miałam obawy co do firmy Joanna bo wiele razy mnie zawiodła, ale kupiłam ten szampon ze względu na wielki napis KERATYNA. Tak, szampon zawiera keratynę. 
Użyłam go bez przekonania, ale po kilku myciach naprawdę widać różnicę! włosy są odżywione, mają mniej rozdwojonych końcówek, ładniejszy kolor, połysk i są mocniejsze. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego produktu, kupię go na pewno jeszcze nie jeden raz. Jedna tylko uwaga, należy go używać jako drugiego szamponu. Najlepiej najpierw umyć włosy innym szamponem, a ten nakładać jako drugi, ponieważ inaczej włosy są nieco oklapnięte i szybciej się przetłuszczają. Oprócz tego - szampon jak najbardziej na plus :)



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Rozdwojonych końcówek się nie "sklei" z powrotem - ale keratyna może pomóc w zapobieganiu.

    OdpowiedzUsuń

Collaboration