featured

Rossmannowe łupy + paczka od? KosmetykizAmeryki.pl

04:00upsidedown

Dziś znów witam Was kosmetycznym postem! :D
Będąc wczoraj w Rossmannie upatrzyłam kilka rzeczy, które były mi potrzebne, już pokazuję :)


Pierwszą kupioną rzeczą jest tonik firmy NIVEA, który kupiłam w przecenie za 9,99 zł. Myślałam, że jest on ogórkowy, więc nie wahałam się tylko wzięłam z półki i włożyłam do koszyka z myślą, że będę pielęgnować twarz z moim ulubionym świeżym zapachem, ale w domu okazało się że tonik nie jest z ogórkiem a z ALGAMI OCEANICZNYMI haha, moja nieuwaga wprawiła mnie w śmiech. Tonik jest matujący, ale nie zawiera alkoholu i utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry więc wierzę, że moja skóra będzie odpowiednio pielęgnowana. Mimo moich obaw, ma piękny zapach, przyjemny, pozostawia skórę miłą i delikatną w dotyku, oczyszczoną tak więc nie mam zastrzeżeń :)


Kolejnymi zdobyczami są lakiery firmy wibo - chic matte . Przyznam, że są to moje pierwsze maty. Kupiłam je ponieważ matowy efekt na paznokciach bardzo przypadł mi do gustu długi czas temu, ale ze względu na szkołę nie miałam czasu i okazji robić większych zakupów. Wybrałam trzy stonowane odcienie. I nie jestem pewna, ale są to chyba kolory nr: 31; 33 oraz 35. Mogę się mylić.
Zrobiłam próbę lakierów na paznokciach, tak więc mogę Wam wstępnie przekazać jak się sprawdzają. Bardzo szybko zasychają, co ja bardzo sobie cenię, bo nie lubię czekać nawet do kilku godzin, aż lakier do końca wyschnie, co trwa nieraz do kilku godzin(!) i potem narzekam, że coś mi się odcisnęło bądź też lakier się nieładnie 'przesunął'. Powiem Wam, że.. no w porównaniu z tradycyjnymi lakierami są one matowe, raczej może przypominają mat, ale jak dla mnie bliżej im do satyny. Nie odpryskują się (póki co ;) ), a po wibo u mnie można się spodziewać wszystkiego. Zobaczymy za kilka dni.





I kolejna część tematu :)

Wczoraj również odebrałam moją paczuszkę od drogerii KosmetykizAmeryki.pl. . Była to moja pierwsza i jak się okazuje - na pewno nie ostatnia paczuszka od tej właśnie drogerii! :) 
Zamawiałam kosmetyki dla siebie i przy okazji dla mojej mamy, która kiedy zobaczyła jak tanio można kupić znane wszystkim kosmetyki, z chęcią zaczęła przeglądać ich stronę internetową. Zamówiła sobie zestaw ASTOR'a kredka do oczu i mascara w cenie 19.99 zł (cena rossmannowa - ok. 40-50zł), błyszyk i maseczki do twarzy. Ja natomiast zamówiłam dwa lakiery do paznokci. Od kiedy zaczęłam przykładać się do pielęgnacji moich paznokci bardzo polubiłam również lakiery! :) stają się one powoli moim uzależnieniem, haha :) 
Zakupiłam jeden lakier od firmy Manhattan - Mode Pilot, Blogger Edition w cenie 4,99 (cena w rossmannie to około 11 zł, przy czym tego odcienia w rossmannie nie dostaniecie, bynajmniej u mnie go nie ma) w odcieniu 10M . Jest on, jak widzicie w kolorze złotym z drobinkami brokatu. Na karnawał akurat :D 
Niedługo pokażę Wam manicure z jego udziałem :) 


Kolejnym lakierem jest lakier firmy N.Y.C. Paris. Nie znałam dotąd tej firmy, ale chyba się z nią zaprzyjaźnię, ponieważ lakier dobrze się sprawdza! Szybko wysycha, dobrze kryje już po nałożeniu jednej warstwy. Zamówiłam odcień nr 106. Kosztował 3,99 zł. 




Dodam, że paczuszka przyszła do mnie w 24 godziny po zaksięgowaniu przelewu, tak więc ekspresowo! :) Była dobrze zabezpieczona, nie mam żadnych zastrzeżeń. Dodatkowo dostałam kod rabatowy do wykorzystania w następnym zamówieniu. Zrealizuję na pewno! 
Wiadomo, że każda z nas chce kupić dużo kosmetyków znanych marek za jak najmniej. Ta drogeria Wam to ułatwi. Zachęcam do zakupów! :) 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. uwielbiam te lakiery z wibo ;) piękne odcienie
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również mam dwa z tych kolorów, są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy!
    ja bardzo lubię lakiery z wibo, dobrze że opisałaś te matowe bo bardzo byłam ciekawa jak się sprawdzają :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę Wam niedługo jak wyglądają na moich paznokciach, zapewne w jakiejś stylizacji :)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się lakiery z Wibo, świetnie razem wyglądają te kolorki! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet tani ten tonik będę musiała się po niego wybrać :) Czekam aż pokażesz jak wyglądają lakiery na pazurkach :) Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Ogólnie świetny blog, jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Powodzenia w prowadzeniu bloga, obyś się wybiła, bo na to zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za takie miłe słowa! Będę się starać w miarę moich możliwości :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie kolorki tych lakierów z wibo. Mam kilka lakierów z tej firmy, jednak matowych jeszcze nie miałam. Jestem bardzo ciekawa efektu na paznokciach!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :) Bardzo mi się podobają lakiery wibo - chic matte, Również ostatnio jestem uzależniona od dbania o paznokcie :) Obserwuje :) Zapraszam ---> http://veroonikaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Collaboration